Jak nejlépe bojovat se zimní únavou?

 

Zima je období, kdy většinu z nás nejvíce trápí nachlazení a chřipky. Krátké dny s nedostatkem slunce nepůsobí dobře snad na nikoho. Únavě a onemocnění lze předcházet vhodně zvolenou prevencí.

 

Ideální je kombinovat zdravý životní styl a doplňky stravy, které zajistí, že celý náš organismus bude fungovat tak, jak má.

 

Jako nejlepší prevence proti chřipce je doporučována echinacea. Ať už jí budete užívat ve formě sirupu, čaje a nebo tabletek, měla by vám pomoci v boji proti infekcím horních cest dýchacích i při zánětech močových cest. Pravidelné užívání echinacei posiluje imunitu a působí příznivě na celé tělo.

 

Bylinkovou péči můžete ideálně doplnit vitamínem D, který nám v zimě nejvíce chybí. Tento vitamín získává naše tělo primárně ze slunečních paprsků. Pokud slunce delší dobu nesvítí, je nedostatkem vitamínu ohrožena zejména naše imunita.

U dětí může nedostatek vitamínu D způsobit v extrémním případě i problémy s vývojem kostí a zubů.

Dostatek vitamínu D chrání mimo jiné i kardiovaskulární systém a zlepšuje náladu. Garantujeme, že s vitamínem D nebudete zamračení mrzouti!

  

Proti zimní únavě, podrážděnosti a pocitům vyčerpání je skvělým pomocníkem hořčík. Do těla ho můžete dostat vhodně zvolenou stravou, která bude obsahovat dostatek ovoce a zeleniny. Prospěšné jsou zejména datle, banány, sušené meruňky, špenát a artyčoky. Hořčík se nachází také v různých druzích ořechů (mandle, piniová semínka, kešu) a v luštěninách. Případně je hořčík možné doplnit pitím minerálních vod a nebo doplňkem stravy.

 

Přírodní doplňky stravy Viridian - vhodné pro vegany. Hořčík, zinek, magnesium, B12, minerály pro problematickou pleť.

 

Když už se rozhodnete pro doplňky stravy, tak jedině v té nejčistší přírodní formě! Ty například vyrábí britská značka Viridian, která nabízí tzv. etické vitamíny a doplňky stravy, zaměřené na tři hlavní oblasti: čistota, charita a životní prostředí.

 Výběr doplňků stravy vhodných nejen pro zimní období najdete v našem e-shopu.

 

 

 

 

Autor: Radka Fučíková